domingo, 7 de abril de 2013

LAS TEJE Y MANEJE & DEL REVÉS WORKSHOPS






































+ CATALÀ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +

Aquest mes d'abril repeteixo el taller de punts avançats per duplicat a Del Revés, una botiga de llanes molt especial situada al barri de Sants, a Barcelona. Un petit oasis on trobareu llanes de molta qualitat i on podreu relaxar-vos mentre apreneu nous punts de ganxet.

També iniciarem uns tallers per aprendre “Jacquard”, la tècnica amb la que es poden teixir diferents colors a la vegada, i amb la que farem un projecte com els agafadors de cuina de la segona foto, més avall.

Així que si ja tens coneixements de ganxet i t'agradaria profunditzar una mica més sobre la tècnica, més enllà del punt baix i la cadeneta, vine i passa una estona ben agradable teixint i en bona companyia!

Els tallers de punts avançats són de 4 hores repartides en 2 sessions i els de jacquard, són d’una sessió de 3 hores. Cal portar el material de casa o també podeu adquirir-lo a la mateixa botiga.

Per a més informació i reserves escriviu a: irina@delreves.me

Qui s'apunta?


+ CASTELLANO + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +

Este mes de abril repito el taller de puntos avanzados por duplicado en Del Revés, una tienda de lanas muy especial situada en el barrio de Sants, en Barcelona. Un pequeño oasis donde encontraréis lanas de gran calidad y donde podréis relajaros mientras aprendéis nuevos puntos de ganchillo.


También iniciaremos unos talleres para aprender “Jacquard”, la técnica con la que se pueden tejer distintos colores a la vez, y con la que haremos un proyecto como los agarradores de cocina de la segunda foto, más abajo.

Así que si ya tienes conocimientos de ganchillo y te gustaría profundizar un poco sobre la técnica, más allá del punto bajo y la cadeneta, ven y pasa un rato la mar de agradable, tejiendo y en buena compañía!

Los talleres de puntos avanzados son de 4 horas repartidas en 2 sesiones y los de jacquard son de una sesión de 3 horas. Hay que traer el material o lo podéis comprar en la misma tienda.

Para más información y reservas escribir a: irina@delreves.me

¿Quién se apunta?







No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...