miércoles, 21 de noviembre de 2012

LAS TEJE Y MANEJE & ZIG ZAG WORKSHOPS


























+ CATALÀ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +  



















Si hi ha un espai on et sents com a casa i on retornes a la infància fent classes de ganxet, aquest és el Zig Zag, un centre d'expressió plàstica situat al centre de Vilafranca del Penedès, ple de petits i infinits detalls, on a partir d'aquest divendres impartiré un nou taller amb el que aprendrem la tècnica del ganxet des de l'inici i on acabarem fent un projecte perquè tothom pugui practicar i tingui a punt els seus regals fets a mà per aquest Nadal!

A part, aquest dissabte 24 de novembre i el 15 de desembre farem uns tallers de ganxet especialtzats en decoració de Nadal!

Així que si sou de la zona del Penedès, o del Garraf, com si sou d'una altra banda, us esperem al Zig Zag amb els braços ben oberts per aprendre i practicar el ganxet!

Per a més informació: zigzagplastica@gmail.com



+ CASTELLANO + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +  






















Si hay un espacio donde te sientes como en casa y donde vuelves a la infancia haciendo clases de ganchillo, este es el Zig Zag, un centro de expresión plástica situado en el centro de Vilafranca del Penedès, lleno de pequeños e infinitos detalles, donde a partir de este viernes estaré impartiendo un nuevo taller con el que aprenderemos la técnica del ganchillo desde el principio y donde acabaremos haciendo un proyecto para que podáis practicar y tener a punto vuestros regalos hechos a mano para estas Navidades!

A parte, este sábado 24 de noviembre y el 15 de diciembre haremos unos talleres de ganchillo especializados en decoración navideña!

Así que si sóis de la zona del Penedès, o del Garraf, como si venís de otra parte, os esperamos en el Zig Zag con los brazos bien abiertos para aprender y practicar el ganchillo!

Para más información: zigzagplastica@gmail.com





2 comentarios:

  1. Alaaa quin lloc més bonic!! Que et vagi molt bé el curs, segur que amb aquest local + tu = ve molta gent!

    I sí, el curs de pa va estar molt bé! Sobretot resultón, ara no puc parar de fer focaccies!

    ResponderEliminar
  2. Me parece un lugar mágico!
    Qué bien!

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...